Tuntinetti käyttöohjeet : Yhteyshenkilöt

Asiakkaat CRM > Yhteyshenkilöt


Seuraavassa tutustutaan siihen, miten yhteyshenkilön voi hakea, valitun yhteyshenkilön tietoja muokata ja miten yhteyshenkilö lisätään asiakkaalle Yhteyshenkilöt-välilehdellä.

Aiheen käyttöohjevideo on osoitteessa: Asiakkaan yhteyshenkilöt - Tuntinetti






Yhteyshenkilön hakeminen

Yhteyshenkilön asiakkaalle voi lisätä Asiakkaat CRM-välilehdellä Yhteyshenkilöt-alalehti valittuna.

Tällä sivulla näkyvät kaikkien asiakkaiden yhteyshenkilöt. Listaa on helppo järjestää tietyn arvon mukaan, esimerkiksi Asiakkaan nimen, painamalla kyseistä otsikkoa listan yläreunassa. Tiettyä yhteyshenkilöä voi myös hakea sivun yläreunan hakusanahaulla. Hakusana-toiminto hakee vastaavat hakutulokset yhteyshenkilön nimen, tittelin tai asiakkaan nimen perusteella. Tämä päivittää hakua vastaavat henkilöt alapuolen yhteyshenkilöt-listaan, jos niitä löytyy.


Yhteyshenkilön tietojen muokkaaminen

Yhteyshenkilöiden listasta painamalla halutun henkilön kohdalla "Muokkaa"-painiketta pääsee muokkaamaan valitun henkilön yhteystietoja. Yhteystiedot avautuvat valinnan jälkeen muokattavaksi listan alle.


Yhteyshenkilön tietojen muokkaaminen 


Yhteyshenkilön lisääminen

Yhteyshenkilön lisäämiseen pääsee alareunan "Lisää yhteyshenkilö"-painikkeesta. Uuden yhteyshenkilön tiedot merkitään avautuvaan "Yhteystiedot"-kohtaan. Pakollisia tietoja ovat etunimi, sukunimi ja sähköpostiosoite.


Yhteyshenkilön lisääminen


Kun yhteyshenkilön yhteystiedot on merkitty, voi siirtyä lisäämään asiakkaan tietoja. Kirjoittamalla asiakkaan koko virallisen nimen kyseiseen kohtaan, ehdottaa palvelu asiakasta. Tämän valitsemalla, kaikki tiedot päivittyvät valitun asiakkaan mukaiseksi.